Vedení radnice si od organizační změny slibuje především lepší soulad činností úředníků, kteří mají na starosti rozvoj města a jeho infrastruktury.

Místostarosta Rožnova Alois Vychodil uvedl, že pracovníci zařazení do odboru rozvoje, budou mít za úkol kompletní zajišťování stavebních zakázek města. „Od počátečního vyhledání vhodného dotačního titulu například z operačních programů Evropské unie, přes předložení a administraci projektové žádosti až k finálnímu uskutečnění případné stavby," vysvětlil Alois Vychodil.

Stávajícího počtu zaměstnanců se sloučení odborů nedotklo. „Pouze zanikla místa vedoucích odboru projektového řízení a odboru investic a vzniklo nové místo vedoucího odboru rozvoje," upozornil tajemník radnice Miroslav Martinák.

Dodal, že na tento post bylo vyhlášeno výběrové řízení. Nový vedoucí bude jmenován k 1. listopadu.