Vsoučasnosti stále musí občané navštívit několik úřadů kvůli vyřízení jednoho problému. Na počátku příštího proto vrámci uvedeného projektu radnice otevřou místa, vnichž si budou moci za pomoci úředníků vyřídit potřebné doklady velektronické podobě.

Na rožnovské radnici budou od 2. ledna otevřena dvě pracoviště Czech Pointu, a to na živnostenském úřadě a matrice. Tentýž den zahájí svoji činnost obdobné pracoviště v matrice meziříčského městského úřadu. „Až dosud jsme mohli klientům vydávat pouze výpisy zkatastru nemovitostí.

Od nového roku budou služby rozšířeny také o poskytování výpisů zobchodního a živnostenského rejstříku,“ uvedla vedoucí správního oddělení Ivana Kasalová. „V krátké době přibude rovněž vydávání výpisů zrejstříku trestů našim státním občanům,“ dodala.

Největší počet uvedených pracovišť bude otevřen na vsetínské radnici, a to vpodatelně, živnostenském úřadu, matrice a odboru výstavby. „Zkušební provoz spustíme na počátku roku, naplno by měly pracovat od poloviny ledna příštího roku,“ řekla mluvčí radnice Eva Stejskalová.