Jde o křížení třídy Maršála Malinovského a ulic Velehradská, Všehrdova a Sokolovská. Nejčastější příčinou karambolů podle České kanceláře pojistitelů je, že se řidiči plně nevěnují řízení vozidla.
Nejtragičtější dopravní nehoda, která si vyžádala lidský život, se tady stala v pátek 29. dubna 2022, krátce po půl desáté večer.
„Dvaapadesátiletý muž přecházel přes přechod od Klubu Mír do centra města. V tu dobu jel od Starého Města řidič nákladního auta, který muže zřejmě přehlédl a srazil jej. Chodec utrpěl těžké zranění, kterému podlehl,“ informovala mluvčí uherskohradišťských policistů Milena Šabatová.

Loni 10. října krátce po poledni se na hlavní křižovatce v Hradišti střetla dvě osobní auta. Od Starého Města do Sokolovské jel seat. Zastavil před přechodem, aby dal přednost chodcům, ale nevšiml si toho řidič fabie za ním.
„Došlo ke srážce vozů, nehoda se naštěstí obešla bez zranění,“ uvedla mluvčí Milena Šabatová. Škoda se tehdy vyšplhala na 70 tisíc korun.
Po srážce dvou osobních aut u chodníku na hlavní křižovatce začátkem minulého roku bylo několik dnů zdeformované zábradlí. Stalo se nepřehlédnutelnou připomínkou jedné z řady nehod, které se na tom místě už léta stávají.
„Řidiči tudy jezdí vyšší rychlostí, než je padesátka a potom už nereagují na žlutý signál. Ten signalizuje to, že mají zůstat stát a ne to, že mají přidat plyn a snažit se co nejrychleji projet. Auta totiž jezdí v takovém balíčku a ti, kdo v tom balíčku jedou poslední, nechtějí zůstat stát na červenou, takže riskují a jedou na poslední chvíli, když už se rozsvěcuje zelený signál vedlejších ulic. V té chvíli to vytváří nehodovou situaci,“ popisuje jeden z problémů hradišťské centrální křižovatky koordinátor BESIP Zlínského kraje Zdeněk Patík.