S devatenácti podněty už se pracovníci města vypořádali. „Devět je v řešení a čtyři nepatří k nám, ale jiným organizacím či subjektům. Jedná se například o stížnosti na nepořádek na soukromých pozemcích. I tady se ale snažíme kontaktovat majitele a požádat ho o nápravu," uvedla vedoucí odboru správy majetku Michaela Slobodová.

Na městský úřad přišly nejčastěji stížnosti na nefunkční veřejné osvětlení, poškozené lavičky a dopravní značení nebo nefunkční a ucpané odtokové žlaby u silnic.

Úředníci vítají, že si Rožnované nedostatků ve svém okolí všímají. „Pokud je to možné, prosíme i o zaslání fotografií nebo textů s přesnější specifikací místa a případné závady. Umožní to snadnější orientaci a rychlejší odstranění nedostatku," požádala Slobodová.

Aplikaci InCity pro chytré telefony mají Rožnované i návštěvníci města k dispozici od září 2015. Lze ji zdarma stáhnou to přístrojů se systémem Android nebo Apple. „Mimo funkce nahlášení závad, mají její uživatelé ve svém telefonu také aktuální informace o dění ve městě nebo pozvánky na kulturní a sportovní akce," doplnil místostarosta Rožnova Jan Kučera.