Ostrava - Prodeje vzrostly u zahradních a kutilských přístrojů, nábytku, grilů a dalšího vybavení na zahradu. Lidé také více než v roce 2020 kupovali elektrokola, bazény a vířivky, stouply i prodeje krmiva pro psy a kočky. Kvůli rostoucí inflaci firma počítá, že s novými dodávkami zboží bude muset zdražit. Podle slov mluvčí Mountfieldu Kateřiny Böhmové Češi trávili více času na svých zahradách, chatách a chalupách a zušlechťovali je, díky našetřeným penězům se nebáli investovat ani do luxusnějších produktů, častější pobyt doma pak mnohé přiměl pořídit si domácího mazlíčka. V uplynulém roce, ve kterém řetězec slavil 30. výročí, tak výrazně vzrostly prodeje krmiva pro psy a kočky v prodejnách i v e-shopu.

Koronavirová krize zasáhla výrobu a dodávky, výrazně zpožděné byly dodávky dílů například do elektrokol, ani výroba vířivek nestíhala plnit objednávky. „Došlo i k enormnímu nárůstu cen dopravy, vstupních surovin, obalových materiálů, energií. Přestože jsme již v průběhu loňského roku velmi intenzivně jednali s obchodními partnery, snažili se nakoupit a hlavně dopravit obrovské množství produktů do našich skladů ještě za loňské ceny, během roku s novými dodávkami se však ani Mountfieldu zdražování nevyhne,“ uvedla Böhmová.

Mountfield provozuje 58 prodejních center v ČR, 18 jich má na Slovensku, v obou zemích zaměstnává kolem 1800 lidí.