Vyškovský sprint měl na svém startu několik favoritů. Stylem start – cíl nakonec zvítězil Roman Odložilík, ale o další místa se odehrála velmi vyrovnaná bitva. V cíli bylo pořadí následující: 1. Odložilík, 2. Orsák, 3. Peták. „Pro vyškovský sprint jsme využili nabídky a startovali s fabií S2000. Během úvodních zkoušek soutěže jsme se s autem hlavně sžívali a zkoušeli, co si s ním můžeme dovolit. Na druhou rundu jsme zvolili špatné obutí. V závěru rally jsme pak museli dotahovat. S umístěním jsme velmi spokojeni, neboť za zády jsme nechali hlavní soupeře v boji o mistrovský titul Petáka i Valouška. Auto fungovalo skvěle, neměli jsme s ním nejmenší potíže. Jen by to chtělo více času na sžití, a to by se pak závodilo trošku jinak,“ řekl v cíli rally spokojený Orsák, kterému četl noty Karel Vajík. Vedle poháru za druhé místo v absolutním pořadí, si posádka odvezla ocenění i za 2. místo ve skupině N, 2. místo ve třídě N4 a mezi juniory Orsák opět nenašel přemožitele.

S Mitsubishi Lancer EVO IX startovali ve Vyškově Pavel Dohnal se spolujezdcem Jiřím Blažkem. Valašská posádka zvítězila v K4 poháru ČR, ale závěr rally moc klidný neměla. „Jel jsem v klidu a bez krizových situací. Ta jediná krize na poslední zkoušce ovšem stála za to. Asi 3 km před cílem jsem v levé zatáčce vyletěl ve 150 kilometrové rychlosti ven do pole. Velké stromy jsem naštěstí minul. Ještě dlouho po dojetí zkoušky jsem se klepal. Jinak se pro nás soutěž odvíjela dobře, škoda chyby na poslední RZ,“ prozradil chvilky hrůzy na zkoušce Pavel Dohnal. I přes nechtěný výlet mimo trať posádka sprint dokončila. Vedle vítězství v K4 poháru a třídě SA3 si Dohnal s Blažkem připsali i 17. místo v absolutním pořadí. Po vyškovském sprintu se navíc Dohnal stal absolutním mistrem K4 poháru ČR v rally pro rok 2009.

Náročný sprint dokončil i Roman Švidrnoch usedající společně s Vladimírem Osičkou do Citroenu C2 S1600 zařazeného do třídy A6. „Byl to nejpěknější sprint z těch, co jsme doposud odjeli. I z pohledu našeho účinkování můžeme hovořit o vydařené rally. Je sice pravdou, že nás v závěru soutěže trošku potrápili časoměřiči, když nám přidělili podivný čas, ale pokud nejedeme o titul, tak to nehrotíme. I přes tuto nepříjemnost jsme s výsledkem spokojeni,“ prohlásil v cíli sprintu Vladimír Osička. Posádka Švidrnoch – Osička dojela na 29. místě absolutního pořadí a ve třídě bodovala šestou příčkou.

Červené Mitsubishi Lancer sedmé vývojové řady patří Tomáši Kubišovi. Ten si přizval na sedadlo spolujezdce Romana Peška. Po odjetí všech osmi rychlostních zkoušek byla tato dvojice klasifikována na 37. místě absolutně a 20. místě ve třídě N4. „Bylo to něco hrozného. Místy se nedalo ani pořádně jet. Všude samé bláto. Ale závod jsme si užili. Jsme v cíli a s celým autem, a to je pro nás hlavní,“ řekl Tomáš Kubiš.

Poslední valašskou posádkou, která dokončila uklouzaný sprint, byl Roman Stromšík s Petrem Měrkou s vozem Opel Corsa OPC. Stromšík zapracoval na posilovači řízení vozu a počáteční bolístka auta je již zřejmě minulostí. Ve Vyškově si tedy posádka mohla závodů plně užít. „Tratě zkoušek se mi velmi líbily. Mám rád bláto, a tak mi tyto podmínky nedělaly problém. Možná kdyby bylo ještě více bláta, ale to bych chtěl asi příliš… S autem jsem byl během sprintu maximálně spokojený. Na trati jsme měli i jednu slabší chvilku, kdy jsme zadním kolem škrtli o obrubník. Vylomené kolo jsme pak museli v cíli erzety vyměnit. Přesto i my jsme velmi spokojeni,“ podělil se o dojmy v cíli Roman Stromšík. Posádka si odvezla z Vyškova domů pohár za 2. místo ve třídě A7.