Valašský klub, který je po dlouhá léta nejen v České republice znám jako klub, který skvěle pracuje s mládeží, s pomocí stránek www.hithit.com spustil velký projekt, jehož cílem je od dobrovolných dárců a přispěvatelů vybrat celkem 70 tisíc korun na sportovní vybavení (boty, dresy, chrániče, míče apod.) pro děti ze sociálně slabších rodin, které se věnují házené v mládežnických kategoriích HC Zubří.

„Naší devízou a dlouhodobou filozofií klubu bylo a je vždy vychovávat hráče z vlastních zdrojů a mít primárně kvalitní mládež, což se nám v posledních letech daří. Nicméně každou sezonu bojujeme s financováním mládeže a zajištěním kvalitních podmínek pro tréninky, soustředění a podobně. Ne všechny děti mohou jezdit například na soustředění nebo zahraniční turnaje, které si částečně i platí. Jelikož házená je mimo zájem velkých sponzorů, vidíme v crowdfundingu dobrou příležitost, jak získat prostředky na dobrou věc," představují hlavní myšlenku rozsáhlé sbírky Aleš Kořínek a Jakub Šimurda z klubu HC Gumárny Zubří.

Tím, že kdokoliv přispěje jakoukoliv částkou (už od 100 korun), dostane vždy nějaký dárek v návaznosti na výši svého příspěvku.

„Pokud se někomu naše myšlenka líbí a chce podpořit sportující děti, není nic lehčího než přes server hithit.com najít v položce sport náš projekt pro zuberskou mládež a dle svého uvážení podpořit zvolenou finanční částkou," představuje Jakub Šimurda jednoduchou cestu k účasti ve sbírce.

Kromě toho, že se pomůže dobré věci, ještě čeká na všechny přispěvatele i zajímavý dárek. Už za 150korunový příspěvek dostane jeho autor volnou vstupenku na extraligové utkání do Zubří, za pětistovku už je to například velký plakát podepsaný všemi hráči extraligového mužstva HC Gumárny Zubří.

Mimořádně zajímavé pak jsou dárky za příspěvky nad tisíc korun. Za tisícovkový příspěvek se dostává klubová šála, za dar ve výši 
2 500 korun je to permanentka na extraligové zápasy Zubří na celou příští sezonu. Dvě nejvyšší možné částky potom přinášejí opravdu speciální dárky.

„Za patnáctitisícový příspěvek dostane přispěvatel podepsaný dres všemi hráči HC Zubří s věnováním a jménem, za příspěvek ve výši 25 tisíc korun pak je ke zmiňovanému podepsanému dresu ještě i permanentka na nadcházející sezonu na všechny domácí extraligové zápasy Zubří," prozrazuje Jakub Šimurda.

Přispět do projektu, jehož cílem je vybrat 70 tisíc korun pro malé házenkáře, je možné několika způsoby: bankovním převodem, platební kartou, složenkou, PayU.

„Stačí na našich webových stránkách www.hczubri.cz nebo přes www.hithit.com kliknout na tlačítko „přispějte". Je to jednoduché a i stokoruna nám pomůže. Moc děkujeme všem, kteří se do projektu zapojí a případně pomohou vybrat zmiňovanou částku pro sportující děti," dodává Jakub Šimurda.

Projekt poběží jen 45 dní. K dnešnímu datu (čtvrtek 4. prosince) je do konce 38 dní.

Jaké dostanete dárky?

Částky, kterými můžete přispět na mládež klubu HC Zubří, a dárky, které za to obdržíte

100 korun – získáte dobrý pocit

150 – volná vstupenka na extraligové utkání v házené mužů v Zubří

300 – otvírák na klíče s logem zuberského klubu

350 – nálepka na auto s logem klubu

500 – plakát podepsaný všemi hráči extraligového mužstva HC Gumárny Zubří

1 000 – šála s logem našeho klubu

2 500 – permanentka na následující sezonu na všechna extraligová utkání v Zubří

15 000 – Podepsaný dres všemi hráči HC Zubří s věnováním a jménem

25 000 – Podepsaný dres všemi hráči HC Zubří s věnováním a jménem, permanentka na nadcházející sezonu

O čem je server www.hithit.com

Hithit.com je crowdfundingový portál (crowdfunding = způsob získávání peněz formou sbírky na určitý projekt), který propojuje umělce, designéry, programátory, vývojáře, sportovce s jejich fanoušky. Ti jim pomáhají zrealizovat jejich projekty a dostávají za to exkluzivní odměny. Na Hithit.cz se dá jen vydělat. Buď dostanete věc, po které toužíte, nebo vám vrátíme peníze zpět.

Server www.hithit.com slaví už dva roky své existence. Za tu dobu dokázal ve více než 400 projektech posbírat úctyhodných 16 milionů korun, které šly na potřebné účely. Server byl dvakrát nominován na marketingovou inspiraci v anketě Křišťálová lupa.

Hithit propojuje kreativní lidi s těmi, kteří je chtějí podpořit. Plní sny umělcům, kreativcům, designérům, sportovcům, vývojářům, géniům. Plní je i vám. Je to nová, inspirativní forma propojení obchodníků s klienty. Obě strany navážou jedinečnou spolupráci.

Každý projekt má na shromáždění požadované částky maximálně 45 dní. Pokud se mu to nepodaří, nedostane ani korunu. Důvod je jednoduchý. Chráníme tím všechny zúčastněné. Žadatele o příspěvky to nutí nastavovat si reálné cíle a motivuje je to k co největší mobilizaci komunity. Jejich fanoušci zase mají jistotu, že na produkt, který podpořili, nebudou čekat nesmyslně dlouhou dobu.