Hodně si od soutěže sliboval Jaroslav Pešl navigovaný Radkem Juřicou. Mitsubishi Lancer EVO IX ale trápily technické problémy. „Soutěž se nám vůbec nepovedla. Již na městské erzetě v pátek nám odešla trojka v převodovce. Před sobotními zkouškami mechanici převodovku vyměnili, ale nestihli časový limit a my díky pozdnímu příjezdu do časové kontroly inkasovali penalizaci. Při prvním průjezdu Trojákem nám odešel mezinápravový diferenciál a dál jsme pokračovali pouze s poháněnou přední nápravou. Na další zkoušce v Semetíně nám pak praskla poloosa. Využili jsme pravidel super rally a do soutěže jsme se vrátili v neděli. Ale ani tady se nám nedařilo. Hned na první zkoušce nás zradily transmise u Mitsubishi. Jsme hodně zklamáni, o to více se těšíme na sprint v Třebíči,“ prozradil velkou smůlu z Barum rally Jaroslav Pešl.

Zklamný odjížděl ze Zlína domů i Martin Kašík. Vsetínský jezdec nastoupil do soutěže v sestavě s Karlem Uhříkem a Renaultem Clio Sport. Martin s Karlem si rozjeli obtížnou rally velmi dobře, ale i pro ně byla první nedělní zkouška tou poslední. „Krásná rally. Až na to velké horko, kdy jsme mohli kombinézy a nehořlavé prádlo ždímat, to bylo vše nádherné. My jsme se pohybovali od první zkoušky na bedně ve třídě 8, kam spadá naše Clio. Na konci sobotní etapy jsme byli na 2. místě. Cíl do zbytku soutěže byl jasný: udržet si toto skvělé postavení. Hned úvodní zkouška nás ale postavila do role nechtěných diváků. Důvodem byla proražená brzdová hadička,“ posteskl si nad nedokončenou soutěží Martin Kašík.

Závod nedokončil ani Jan Kulajta s Rudolfem Kouřilem na Hondě Civic VTi. Jezdec z Valašského Meziříčí odstoupil na 9. RZ po defektech z 6. místa ve třídě 9.

Miroslav Vebr