Pouze tři rychlostní zkoušky figuroval ve výsledcích Jiří Daněk a jeho Škoda Favorit 136 L. „Dobře rozjetý závod nám zastavila porucha motoru. Motor byl na hranici životnosti. Na příbramskou soutěž ale budeme mít nový a v plné síle se můžeme postavit konkurenci a bojovat o mety nejvyšší,“ prozradil důvod odstoupení z Horácké rally Jiří Daněk, jenž odstupoval ze 4. místa ve třídě HA/2.

Jen o pár set metrů dál dojel Lumír Galia se Škodou Felicia kit car. Lumír si držel průběžně 2. místo ve třídě 7, ale ze hry jej vyřadilo vylomené kolo na 4. RZ. Technická závada vystavila stopku i Pavlíně Tydlačkové se Suzuki Swift.

V Třebíčí nechyběl ani Jakub Klestil a jeho dieselová Škoda Fabia. Kubu tentokrát navigoval Milan Petružela a oba si sprint velmi dobře rozjeli. „Závod v Třebíči pro nás začal dobře. Moje obavy, jak zvládne Milan roli spolujezdce, se nenaplnily, a tak jsem se mohl plně soustředit na samotný závod. Rychlostní zkoušky byly pěkné, auto fungovalo perfektně a nám se jelo dobře. Na poslední zkoušce jsem ale udělal chybu, když jsem byl o trochu rychlejší v jedné ze zatáček a o obrubník jsem urazil přední kolo,“ posteskl si nad nedokončenou soutěží Jakub Klestil.

(mv)