Spousta provozovatelů se snaží od konkurence odlišit nejrůznějšími způsoby. V jedné restauraci například objednané pití doveze zákazníkům vláček. V jiné se zase návštěvník vrátí do středověku. Někde se jídelní lístek zaměřuje na ryby, zvěřinu nebo je vhodný pro vegany. Jinde zase jedlíci najdou od všeho trochu. Někde stojí pivo dvacku, někde dvě stovky.

V Praze mají například restauraci, kde se jí v naprosté tmě. Na americké Floridě vám jídlo naservírují na živé osobě. V Japonsku je restaurace, která místo talířů používá porcelánové mísy v podobě záchodu. Jak z nich lidem chutná, už neříkají…

A někde nic nevymýšlejí a sází prostě na dobré pivo, chutné jídlo, příjemnou obsluhu a pohodlné posezení. Což je to, co většina lidí od dobré hospůdky očekává, ne?

Autor: Vendula Životská