Vystupují jako hudební duo pod uměleckým pseudonymem Brachos. Jejich cílovou skupinou jsou všichni, kdo si rádi poslechnou popovou hudbu s prvky hudby vážné, rapu i klasického zpěvu.

Specifická tvorba vynesla Rožnovanům i několik hudebních ocenění. „V roce 2007 jsme vyhráli soutěž na hudební televizi Óčko. Po jejím finále jsme měli možnost vystupovat na hudební show RGM Hudební ceny této televize," připomínají hudební úspěchy bratři Uliční.

„Projektů, které považujeme za přínosné, bylo hodně, ale pro nás jsou největšími úspěchy děkovná slova posluchačů, kterými nás odměňují na živých vystoupeních," netají Brachos, kteří mají za sebou například i tvorbu hudby pro reklamní spot tenistky Nikol Vaidišové. V současné době představují svůj nový singl s názvem Offline. Ten již svým názvem napovídá, jaké je jeho hlavní poselství umět zpomalit, být offline a vnímat atmosféru v reálném světě, nikoliv v tom, který je online. „Pocítili jsme potřebu vystihnout aktuální pocity doby, myslíme si, že tento singl to zvládá jak textem, tak hudbou a stylovým zasazením," přibližují bratři novou píseň.

„Být offline bychom chtěli být i my sami. Uvědomujeme si, že na takový svět, v kterém nyní žijeme, není lidstvo od přírody stavěno," domnívají se mladí hudebníci.

Jejich největším přáním je, aby nová píseň posluchače oslovila. „Chtěli bychom, aby naši fanoušci v singlu vnímali každé slovo. Pokud si uvědomí, jaké poselství jsme jim chtěli sdělit, pak naše práce nebyla zbytečná," uzavírají bratři Uliční.