Nejedná se o turistické průvodce popisující atraktivity v daném regionu. Moravia magazíny poutavým způsobem poukazují na vybrané cestovatelské zajímavosti a novinky. Největším rozdílem je především forma a obsah titulů, jsou to především příběhy lidí, institucí a firem z daného regionu, kteří svým umem a schopnostmi šíří slávu daného místa, produktu nebo služby. To je podstata projektu, ukázat sílu moravských patriotů a nadšenců, pro které překážky neexistují. Není důležité, zda se jedná o starostu obce, malou firmu, živnostníka nebo vyhlášeného podnikatele. Jsou to ale vždy lidé, kteří posouvají hranice svého oboru kousek dál. Najdete je všude, po celé Moravě, někdy jsou jejich úspěchy rychlé, ale většinou je to o velkém úsilí, odvaze, trpělivosti a vizionářství.

Nová edice cestovatelských Moravia magazínů.

Moravia magazíny si v dnešním digitalizovaném světě kladou ještě jeden cíl. Čtenářům chtějí přinášet zážitek z kvalitního, papírového, obrazového magazínu. V záplavě různých medií vyvolávají u čtenářů emoce z příběhů, profesionálních fotografií a grafické čistoty. „Jsme moc rádi, že projekt Moravia magazínů sklízí nadšené ohlasy u široké i odborné veřejnosti. Jdeme cestou velkých, přitažlivých fotografií, v tom je síla naší agentury a především díky tomu máme možnost ukázat Moravu v její plné kráse. Je to také šance ukázat lidem z daného regionu, co se děje na jeho druhém konci, kde je dobré se zastavit, co objevit a na koho mohou být pyšní", řekl ředitel agentury a vydavatel Moravia magazínů RNDr. Ivan Marek.

Magazíny jsou distribuovány zdarma na místech s vysokým turistickým potenciálem, jako jsou hotely, informační centra či výstavy se zaměřením na cestovní ruch. Důležitým distribučním kanálem jsou vlastní komunikační sítě všech partnerů projektu, kteří se v magazínu formou příběhů a fotografií prezentují. Moravia magazín má i pro fanoušky digitálních magazínů svou on-line prezentaci na www.moravia.tips, kde si magazíny můžete zdarma stáhnout.

Partnerem projektu se může stát téměř každý

Stát se součástí projektu a zajímavým způsobem prezentovat sebe a své konkrétní nabídky může prakticky každá obec, instituce, firma, hotel, cukrárna nebo třeba místní prodejce moštu, pokud je něčím jedinečný, zajímavý a spojený s danou oblastí. Více informací najdete na webových stránkách projektu.