Roman Stromšík využil pravidel super rally a v cíli sbíral body za 4. místo ve své třídě. Ostatní valašské posádky se potýkaly s problémy a náročnou soutěž nedokončily. Nejpočetnější třída Barumky byla podle předpokladů třída N4. Vedle vozů S2000 zde startovali i jezdci s klasickými velkými čtyřkolkami. Více než padesát posádek na těchto strojích tvořilo polovinu startovního pole. Čtyři valašští jezdci se snažili míchat pořadím v této třídě.

Výrazně se to podařilo pouze Jaroslavu Orsákovi. Nejprve museli ze závodu ze zdravotních důvodů odstoupit Silvestr Mikuláštík se spolujezdcem Róbertem Baranem. O pár zkoušek později je následovala dvojice Dohnal – Blažek kvůli nefunkčnímu turbu u Mitsubishi Lancer EVO IX. Cíl závodu nespatřila ani rodinná dvojice syna a otce Kubišových. V polovině závodu si Tomáš stěžoval na špatně fungující převodovku u jeho Mitsubishi.

V nedělních zkouškách se svezl jen krátce a závod předčasně opustil. Premiéru na Barum rally si odbyl off roadový jezdec David Spisar. Pro zlínskou soutěž si zapůjčil Subaru Impreza z dílen Jaromíra Tomaštíka. Na sedadlo spolujezdce pak usedl Jaroslav Vrečka. Ale ani toto spojení nevedlo k úspěšnému cíli. V sobotu posádku zbrzdily technické problémy, ale díky super rally se David s Jarkem v neděli znovu postavili na start rally. Ale ani tady je trápení neopustilo a na 12. RZ se Subaru Impreza zastavilo definitivně.

Čest tak hájil pouze Jaroslav Orsák s Karlem Vajíkem na Mitsubishi Lancer EVO VII. V jedné chvíli byl Jarek pátým nejlepším Čechem v soutěži. Upálený píst v poslední zkoušce však posádku srazil v klasifikaci o dvě místa zpět. Přesto zajel Jarek svůj životní výsledek. Celkově obsadil 14. místo, 12. místo ve třídě a prvenství mezi juniory.

„Při pohledu do startovky jsem se nejprve polekal, ale s průběhem závodu jsem zjistil, že máme na to zajet slušný výsledek. V závodě jsme se přetahovali o vteřinky s Barvíkem na devítce Mitsubishi a s Odložilíkem, který startoval s vozem specifikace S2000. Oba tyto vozy jsou technicky i výkonově kus před naším vozem. Proto mě těší, že jsem oba soupeře držel za svými zády. Nebýt zhasnutého motoru a upáleného pístu na poslední zkoušce, mohli jsme být celkově jedenáctí. Přesto jsem s výsledkem spokojený,“ zhodnotil rally Jaroslav Orsák.

Spokojení by mohli být i Roman Stromšík s Petrem Měrkou na Oplu Astra OPC. V sobotu odjela posádka tři zkoušky a odporoučela se převodovka. Tým přivezl novou a díky pravidlům super rally bodoval v cíli závodu 4. místem. „V neděli už nebylo s kým závodit. Proto jsme závod pouze dojeli. Hodně nás poznamenala nehoda Luďka Kocmana. Pro nás to bylo o to horší, že jsme mezi prvními u havarovaného vozu zastavili. Proto ani nemáme radost, že jsme v cíli. Odvážíme si rozporuplné pocity,“ konstatoval Roman Stromšík.