Ještě v úvodu soutěže byla ale na vsetínském pilotovi znát nervozita spojená se vzpomínkou na vsetínské kotrmelce. Mirek tedy pojal první sekci soutěže trochu opatrněji.

,,V hlavě to pořád bylo, takže ten začátek byl trošku vlažnější. Nechtěl jsem totiž zopakovat chybu. Navíc nás potrápily drobné technické problémy na voze. Přestože jsme před závodem absolvovali krátký test, do tempa jsme se dostávali docela pomalu,“ přiznal a vysvětlil vlažnější vstup do klání v Českém Krumlově pilot Fordu Fiesta R5.

V nočních rychlostních zkouškách se však tempo postupně zvyšovalo a na zajížděných časech to bylo znát. Z průběžného šestého místa bylo na konci páteční první etapy závodu pěkné čtvrté místo.

,,Tohle auto je parádně ovladatelné a velmi dobře se na něj zvyká. V sobotu jsme si hlavně chtěli hlídat časy a zabojovat o třetí místo, což se nakonec i povedlo,“ byl spokojený v cíli soutěže vsetínský pilot, pro kterého je krumlovská soutěž velmi oblíbenou.

,,Mám to tady velmi rád. Pořadatelé odvádějí parádní práci při přípravě trati, pokaždé se schází obstojná divácká kulisa a navíc mi sedí i charakter místních tratí,“ liboval si a vyzvedl především nádhernou, ale zároveň náročnou kultovní rychlostní zkoušku Malonty.

„Před soutěží bylo přáním loňský výsledek zopakovat, takže jsme maximálně spokojeni. Samozřejmě pokud se nám podaří dotáhnout časy na Václava Pecha, bude to ještě lepší. Na to, že bychom poráželi tovární tým, asi příliš pomýšlet nemůžeme, přestože by to určitě bylo velice příjemné,“ zasnil se s úsměvem na tváři Jakeš, jehož další starty v domácím mistráku jsou prozatím otevřené především kvůli náročným jednáním se sponzory.

,,Hustopeče původně nebyly v plánu, přesto po vydařeném Krumlově o startu mezi vinicemi uvažujeme a intenzivně i jednáme. Pokud se podaří naplnit rozpočet, určitě na jih Moravy vyrazíme. Každopádně se chceme ukázat opět na domácí Barum Rally v srpnu a čeká nás ještě nějaké testování,“ nastínil nejbližší plány na další závody nejrychlejší instruktor autoškoly v republice.